Pero si hombre...lo que paso es que me canse de tener que leventarme a cada rato de la pc que estaba usando(pues usaba las que tengo para alquilar) y me arme un rinconsito con un pc para administrar esto separado de todo, al lado de la caja, osea mi corazon....
Bueno la cosa es que se me paso el tiempo, es asi gracias a dios, trabajando.Ahora sera mejor para mi...
Che..offtopic total; encontre en G.M.Electronica unos fusibles SMD de 3,25 Amp.(Cod.3405f3.15)y de 2,50 Amp.(Cod. 34052.5)Sirven a nuestra causa?
Un abrazo TEOBSERVO.Voy a tratar de no emular mas a Yassam!(el dibujito de aquella epoca...)
Volbiendo al tema:
PS3 combines state-of-the-art technologies featuring Cell, a processor jointly developed by IBM, Sony Group and Toshiba Corporation, graphics processor (RSX) co-developed by NVIDIA Corporation and SCEI, and XDR memory developed by Rambus Inc. It also adopts BD-ROM (Blu-ray Disc ROM) with maximum storage capacity of 54 GB (dual layer) , enabling delivery of entertainment content in full high-definition (HD) quality, under a secure environment made possible through the most advanced copyright protection technology. To match the accelerating convergence of digital consumer electronics and computer technology, PS3 supports high quality display in resolution of 1080p(*) as standard, which is far superior to 720p/1080i.
PlayStation family of products are sold in more than 120 countries and regions around the world. With cumulative shipments reaching more than 102 million for PS and approximately 89 million for PS2, they are the undisputed leaders and have become the standard platform for home entertainment. After 12 years from the introduction of the original PS and 6 years from the launch of PS2, SCEI brings PS3, the newest platform with the most advanced next generation computer entertainment technology.
A parte se pueden uzar juegos de psx y de ps2....a la 360 se la va a comer cruda.
Lo que no me convence es que tenga 6 puertos usb...a parte se van de mambo con explicaciones a lo "PC" ...Yo voy a esperar a la primavera japonesa(nuestro invierno) .
Vieron los numeros? En este momento hay en el mundo 190 millones de personas posibles compradores de la ps3...Pucha ,que me gustaria saber los numeros de xbox vendidos....